Locatie: Showroom Bucuresti (Str. Aurel Vlaicu nr. 20, Sector 2)
Program de lucru: Full Time (8 ore pe zi, Luni - Vineri)
Descriere Job-ului:
- comunicarea cu clientii prin email si telefon
- oferirea de informatii despre produse, comenzi, stoc, livrare
- oferirea de informatii despre retur si garantie
- solutionarea solicitarilor clientilor la telefon si mail
- managementul comenzilor online si al celor telefonice
- facturarea si intocmirea documentelor de expediere
- intocmirea rapoartelor de vanzari
- pastrarea relatiei cu clientii
Alte responsabilitati:
- contabilitate primara (gestionare acte contabile, facturi de intrare / iesire, nir-uri)
- rapoarte vanzari si incasari
- gestionarea documentelor contabile
- administrarea platformelor online
Cerintele Job-ului:
- experienta minim 24 luni pe o pozitie similara, in cadrul unui magazin online
- cunostinte de contabilitate primara si gestiune
- cunoasterea si administrarea platformelor de comert electronic
- cunoasterea programelor de facturare tip ERP
- cunostinte de limba engleza vorbit si scris (mediu-avansat)
- abilitatea de a lucra in echipa
- persoana organizata si focusata pe realizarea obiectivelor si atingerea rezultatelor
- cunoasterea domeniului si produselor reprezinta un avantaj
- abilitati de comunicare (verbala si scrisa) si de interrelationare
- atitudine deschisa spre invatare continua si dezvoltare
Beneficii:
- locatie ultra-centrala si accesibila
- mediu de lucru relaxat si creativ
- echipă deschisa
- oportunitati de dezvoltare profesionala
- sesiuni de training
Daca esti interesat de Job-ul de Customer Support - Vanzari Online, completeaza formularul de aici.