Toate produsele comercializate pe djsuperstore.ro, sunt produse noi, însoțite de garanție și factură fiscală. Garanția produselor este de 12, 24 sau 36 de luni pentru persoane fizice, în funcție de tipul produsului și producător. Pentru persoane juridice, perioada de garantie legala este de 12 luni de la data livrarii. În cazul în care există probleme de service, îți stăm la dispoziție cu servicii de reparație pentru produsele tale, atât pe durata garanției, cât și post garanție.
Activarea garantiei se face automat la emiterea facturii si incepe de la data prezenta pe factura in termenul specificat pe aceasta.
In cazul in care nu cunosti toate datele necesare pentru completarea formularului ne poti trimite un email pe info@djsuperstore.ro. Imediat ce emailul tau va ajunge, colegii nostri de la service îți vor oferi toate informațiile de care ai nevoie.
Descrierea cât mai corectă a problemei va face ca soluția de service să vină în cel mai scurt timp. Există și posibilitatea să nu fie nevoie ca produsul tău să ajungă la noi, dacă problema acestuia vine de la instalarea / configurarea necorespunzătoare a setup-ului sau a software-ului, însă de cele mai multe ori, pentru remedierea defectului, produsul trebuie să ajungă la service-ul nostru.
Termenul de remediere al problemelor de service poate varia între 2 și 15 zile, în funcție de complexitatea problemei. Timpul mediu este de 10 zile lucrătoare.
Pentru a face o solicitare de service/garantie completeaza formularul: djsuperstore.typeform.com/garantie-sps
*Pentru produsele marca Pioneer DJ garantia este asigurata de serviceul autorizat Pioneer, Club Service. Adresa unitatii service este Str. Lizeanu 23, Sector 2, Bucuresti, tel: 0729 843 871, email: info@club-service.ro
*Pentru produsele marca Hercules DJ garantia este asigurata direct de producator. Sesizarile se pot face in baza facturii de achizitie direct pe siteul lor de support support.hercules.com/en/