Iata cum poti identifica daca produsele dorite sunt in stoc,


Ca in orice magazin online care are si un Showroom cu spatiu limitat, produsele se afla in mai multe locatii si asta se reflecta si in informatiile prezente pe pagina de produs imediat sub butonul de "ADAUGA IN COS" sau "PRECOMANDA".


Cum functioneaza?

1. In Stoc SHOWROOM

Acest status este activ atunci cand produsele se afla in Showroomel poate fi activ impreuna cu "In Stoc ONLINE", asta insemnand ca produsele se afla in ambele locatii.

- Produsele pot fi ridicate personal de LUNI pana VINERI, intre orele 10:00 - 18:00 sau pot fi livrate prin curier.

- Pentru comenzile platite online se poate opta pentru Ridicare personala AFTER-HOURS. Ridicarea se poate face doar dupa ce vei primi un email in care vei fi anuntat ca produsele sunt pregatite.

- Toate produsele semnalizate cu acest mesaj sunt produse noi.


2. In Stoc ONLINE

Acest status este activ atunci cand produsele se afla in depozitul nostru, el poate fi activ impreuna cu "In Stoc SHOWROOM", asta insemnand ca produsele se afla in ambele locatii.

- Produsele se afla in Depozitul nostru si pot fi livrate in 24-48 de ore

- Ridicarea din Showroom a produselor aflate in Depozit este posibila doar dupa ce s-a primit pe email confirmarea transferului.

3. Livrare In 2-3 Zile

Acest status este activ atunci cand produsele se afla in depozitul furnizorului nostru si pot fi livrate sau ridicate din Showroom in aproximativ 2-3 zile.

- Ridicarea din Showroom a produselor aflate in Depozitul furnizorului este posibila doar dupa ce s-a primit pe email confirmarea transferului.

4. Ultima Bucata Expusa

Acest status devine activ atunci cand singura bucata disponibila din acel produs este cea Expusa. Butonul se transforma din "ADAUGA IN COS" in" PRECOMANDA". Daca doresti sa achizitionezi produsul expus, vei semnaliza in sectiunea observatii a comenzii tale acest aspect: "Doresc produsul expus". Daca nu se specifica acest lucru, se va inregistra o precomanda pentru un produs nou.

- Produsele au fost sau sunt expuse in magazin.

- Produsele Expuse in Showroom pot avea urme fine de utilizare.

Garantia produselor Expuse este identica cu cea a produselor Noi.

- Produsele Expuse in Showroom vin in cutia originala cu toate accesoriile. (exista si exceptii, verificati in avans starea lor prin chat, email sau apel telefonic)

- Ridicarea din Showroom a produselor Expuse este posibila dupa ce s-a primit pe email confirmarea disponibilitatii.

- Pentru comenzile plasate dupa ora 14:00, ridicarea din Showroom este posibila a doua zi dupa ora 17:00. (Cutiile produselor se afla in depozit).


5. Suna Pentru Disponibilitate

Acest status este activ atunci cand nu exista o bucata noua din produsul dorit. El poate fi activ impreuna cu statusul "Ultima Bucata Expusa", asta insemnand ca exista o bucata expusa. Daca doresti sa achizitionezi produsul expus, vei semnaliza in sectiunea observatii a comenzii tale acest aspect: "Doresc produsul expus". Daca nu se specifica acest lucru, se va inregistra o precomanda pentru un produs nou.

- Stocul pentru aceste produse este 0 atat in Depozit cat si in Showroom.

- Poti face o precomanda folosind butonul "PRECOMANDA", iar noi te vom contacta de indata ce avem detalii despre produsele din comanda ta.

- Pentru produsele deja comandate la furnizor ce sunt in tranzit catre depozit vei avea un status nou sub butonul "PRECOMANDA" sub forma "DISPONIBIL INCEPAND CU XX-XX-XXXX"


6. DISPONIBIL INCEPAND CU XX-XX-XXXX

Acest status este activ pentru produsele deja comandate de noi la furnizor ce sunt in tranzit catre depozit. Pentru ca vorbim cel mai des de transport terestru, uneori aceasta data poate avea +/- cateva zile.

* Daca ai deja o PRECOMANDA pentru aceste produse, nu este nevoie sa mai faci inca una. Mai mult ca sigur suntem pe punctul de a te contacta pentru confirmarea livrarii.


Confuz despre personalitatile multiple ale butonului de "ADAUGA IN COS"?

Dupa cum probabil ai observat butonul de "ADAUGA IN COS" se transforma uneori in "PRECOMANDA". Asta se intampla in situatia in care produsele nu se afla in stoc si inseamna ca poti plasa o PRECOMANDA pentru produsele dorite. Vei fi contactat pentru a confirma precomanda si pentru detalii extra despre timpul de livrare si disponibilitate furnizor.