Probleme,

suntem aici să te ajutăm și te vom ajuta în cel mai scurt timp!

În cazul nefericit al problemelor de service, îți stăm la dispoziție cu servicii de reparație pentru produsele tale. Fie că produsul tău se mai află sau nu în garanție, poți beneficia în continuare de service pentru produsul tău.

Pentru a depune o sesizare de service, poți folosi meniul de Help Desk din contul tău de utilizator. Imediat ce ticketul tău va fi pus online, colegii nostrii de la service se vor ocupa să îți ofere toate informațiile de care ai nevoie.

Descrierea cât mai corectă a defectului, va face ca soluția de service să vină pentru tine în cel mai scurt timp. La fel, există posibilitatea să nu fie nevoie ca produsul tău să ajungă la noi, dacă problema acestuia vine de la instalarea / configurarea necorespunzătoare a setupului sau a softwareului.

După înregistrarea sesizării de service, poți urmări online statusul sesizării tale și poți discuta direct cu departamentul de service folosind meniul de Help Desk din contul tău de utilizator.

Pentru produsele aflate în garanție, condițiile generale de garanție se pot găsi pe pagina fiecărui produs și în contul tău de utilizator. În funcție de produsul cumpărat, repararea / înlocuirea acestuia se poate face atât în serviceul nostru autorizat de către producător sau chiar în serviceul propriu al producătorului.