Te-ai intrebat vreodata cum arata coltisorul ala de unde pleaca tot sunetul pe care il auzi la marile concerte? In spatele organizarii, a productiei si a coregrafiei, exista un setup cu cele mai puternice synthuri ale momentului. 

Kevin Antunes este directorul muzical care da detalii despre setupul folosit in turneele lui Justin Timberlake, Michael Jackson (tribut). Setupul este folosit chiar de el si de colegul sau de clape Ric’key Pageot. Din “biroul” sau, Antunes produce foarte multe sunete venite de pe doua laptopuri puse in oglinda pe care ruleaza Native Instruments Komplete, legate la Maschine Studio si clape Komplete Kontrol. Interfata audio este RME MADlface XT, pentru ca are nevoie de multe canale pentru trimis catre si dinspre mixerele monitoarelor. Controllerul de monitoare personal este un Mackie Big Knob alaturi de casti Master & Dynamic facute custom. In partea dreapta are un workstation Roland Fantom G si un synth V-Synth GT. Un rack custom cu componente Gibraltar facut special pentru acces la pedale.

 

 

Colegul sau se axeaza pe un Access Virus TI 2 deasupra unui sintetizator Nord Stage 2. Pentru loopuri si sampleuri, foloseste Ableton Live si un Push pe alt Macbook Pro, via o interfata Apogee Ensemble pe Thunderbolt. Ca si Antunes, acesta foloseste un Roland Fantom G si un V-Synth GT.

 

 

Cei 2 si specialistul in clape Joe Wolfe explica toate astea si mai multe in 3 videoclipuri exclusive, filmate chiar inainte de probele de sunet de la concertul Madonnei din Octombrie 2015 din California.