Vezi cele mai populare brand-uri

Your Cart: 0 item(s)
Compare

Nu aveţi produse de comparat.

Probleme,

suntem aici sa te ajutam si te vom ajuta in cel mai scurt timp!

In cazul nefericit al problemelor de service, iti stam la dispozitie cu servicii de reparatie pentru produsele tale. Fie ca produsul tau se mai afla sau nu in garantie, poti beneficia in continuare de service pentru produsul tau.

Pentru a depunde o sesizare de service, poti folosi meniul de Help Desk din contul tau de utilizator. Imediat ce ticketul tau va fi pus online, colegii nostrii de la service se vor ocupa sa iti ofere toate informatiile de care ai nevoie.

Descrierea cat mai corecta a defectului, va face ca solutia de service sa vina pentru tine in cel mai scurt timp. La fel, exista posibilitatea sa nu fie nevoie ca produsul tau sa ajunga la noi, daca problema acestuia vine de la instalarea / configurarea necorespunzatoare a setupului sau a softwareului.

Dupa inregistrarea sesizarii de service, poti urmari online statusul sezisarii tale si poti discuta direct cu departamentul de service folosind meniul de Help Desk din contul tau de utilizator.

Pentru produsele aflate in garantie, conditiile generale de garantie se pot gasi pe pagina fiecarui produs si in contul tau de utilizator. In functie de produsul cumparat, repararea / inlocuirea acestuia se poate face atat in serviceul nostru autorizat de catre producator sau chiar in serviceul propriu al producatorului.